miercuri, 23 martie 2011

Bine am venit in lumea blogger

M-am gandit de foarte multa vreme sa intru si eu in lumea blogger-ilor. Numai ca nu puteam sa ma hotarasc despre ce sa scriu.
Prima data m-am gandit la fotografie. Imi place sa pozez orice, oricand si oriunde.
N-as spune ca sunt foarte talentata, dar unele poze imi ies bine.
Apoi m-am gandit la calatorii. Este o alta pasiune de-a mea. Si calatoriile chiar imi ies bine. Ma pricep la ele.
M-am mai gandit sa scriu despre plante si gradini. Si acesta este un domeniu care imi place si in care incerc sa capat experienta.
Si cum n-am reusit sa aleg, am decis sa scriu despre toate, plus alte lucruri ce mi se vor parea importante la un moment dat.
Sper doar sa nu ma plictisesc repede si sa reusesc sa postez, daca nu in fiecare zi, macar atunci cand ceva merita scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu